اس-وان به‌عنوان اولین ارائه‌کننده راهکارهای بهینه‌سازی امنیت سایبری در ایران فعالیت می‌کند. این خدمات پیش‌ازاین و طی سال‌ها به‌عنوان بخشی مهم از سرویس‌های شرکت فدک رایان به مشتریان ارائه می‌شده، اما ازآنجایی‌که لازم بود این خدمات در شکلی مستقل‌تر و با مدیریتی متمرکزتر ارائه گردند، تصمیم گرفتیم که آن را با قالبی جدید و رویکردی هرچه تخصصی‌تر به‌عنوان خدمات اس-وان و با شعار اول، امنیت ارائه نماییم.

اهم خدماتی که تحت عنوان راهکارهای بهینه‌سازی امنیت سایبری سازمان ارائه می‌شوند عمدتاً در حوزه‌های امن‌سازی اکتیو دایرکتوری، فایروال، ایمیل، سیستم‌عامل، ایزوله سازی دیتابیس، پشتیبان‌ گیری امن، مدیریت وصله‌های امنیتی و سرویس‌های مرتبط با هانی پات هستند که می‌توانند در مسیر توسعه و بهینه‌سازی امنیت سایبری سازمان و حفظ سرویس‌های حیاتی و استمرار کسب‌وکار آن مؤثر باشند.

بهتر است اشاره کنیم که برخی خدمات هم در حوزه کاری اس-وان نیستند از جمله: راهکارهای SIEM، خدمات تست نفوذ، امنیت فیزیکی و کنترل تردد، سرویس‌های CERT، ساخت و تجهیز دیتاسنتر، فروش سرور و سخت‌افزار.

ما خدمات اس-وان را برای صنعت بانکداری، صنعت انرژی و زیرساخت‌ها، حوزه بهداشت، درمان و خدمات عمومی و عموم کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ توصیه می‌کنیم.

خدمات اس-وان قدرت گرفته از اعتبار فدک رایان است.